New Balance sitesinde nasıl sipariş oluşturabilirim?
Satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize ekledikten sonra sipariş süreciniz boyunca yönlendirileceksiniz. Satın almak istediğiniz ürün/ürünleri seçip sepetinize ekleyiniz. Sepetim sayfasında "Alışverişi Bitir" butonu ile bir sonraki aşamaya geçebilirsibiz. Bu aşamada üye iseniz üye girişi yapmanız, değilseniz üye olmanız gerekmektedir. Teslimat ve fatura adresi bilgilerinizi doldurduktan sonra, " Devam Et" butonu ile "Ödeme Bilgileri" ekranına gelerek ödeme yönteminizi seçip bilgilerinizi doldurabilirsiniz. Sepet adımları olan Sepetim, Teslimat ve Ödeme sekmeleri arasında geçiş yapabilirsiniz. "Devam Et" butonu ile sipariş özetinizi inceleyebilir, Ön Bilgilendirme Formu ve Satış Sözleşmesini onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
Siparişimin ödemesini nasıl gerçekleştirebilirim?
Ödeme sayfasında karşınıza çıkan alanları doldurarak kredi kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Vade farksız 3 taksit, vade farkı eklenerek 6 ve 9 taksit seçenekleri bulunmaktadır.
Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Siparişiniz ortalama 24 saat içerisinde kargo verilmektedir. Ürünün kargoya verilmesi stoklara ve operasyonel sürece bağlı olduğundan, gecikmeler yaşanabilmektedir. Cumartesi ve Pazar günleri kargo gönderimimiz bulunmamaktadır.
New Balance sitesinde satılan ürünlerin garantisi var mı?
Sitemizde yer alan tüm ürünler ithalatçı firma garantisi altındadır.
Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?
Sitemizde karşılaştığınız herhangi bir sorunu bize iletmek için iletişim formu doldurabilir veya 0212 400 05 85 numaralı telefondan Müşteri İlişkileri ile iletişime geçebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptal isteğinizi, ürününüz kargoya verilmeden önce 0212 400 05 85 numaralı telefondan bize ulaşarak iletebilirsiniz.
Ürünümü ve/veya siparişimi iade/iptal ettikten ne kadar süre sonra tutar hesabıma geçiyor?
Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlemin iadesi bankaya göre değişkenlik gösterip yaklaşık 10 iş günü içerisinde kredi kartınıza yapılmaktadır.
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlere ait ürünler Yurtiçi Kargo aracılığıyla gönderilmektedir.
Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?
Satın aldığınız ürünlerin kargo firmasına verilmesinin ardından, "Hesabım" sayfasındaki "Siparişlerim" bölümünde kargo takip numaranız belirecektir. Bu takip numarasına tıklayarak, paketinizi kargo firması sitesinden takip edebilirsiniz.
Siparişimi teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?
Hayır, siparişinize ait ürünleri teslim alırken kargo ücreti ödemenize gerek yoktur. Kargo firmasının böyle bir talebi olursa, ödeme yapmadan bizimle iletişime geçiniz.
Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkası teslim alabilir mi?
Sipariş ekranında belirtmiş olduğunuz ikinci kişi kimlik ibrazı ile siparişinizi teslim alabilir.
Ürünü iade etmek istersem ne yapmam gerekiyor?
Ürün iadesi için; E-mail adresinize gönderilmiş olan faturanın çıktısı alınarak, üzerine sipariş detayında bulunan kargo takip numarasının yazılması, ürünün kullanılmamış ve tüm aksesuarları ile eksiksiz bir şekilde teslim edilmesi gerekmektedir. Müşterilerimiz ürünü kendisine teslim edildiği durumu ile iade etmekle yükümlüdür. Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde ürünün faturası ile birlikte, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürün ya da ürünler Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderilebilir. Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderimlerin ücretleri göndericiye aittir ve ücreti ödenmeyen kargolar, firmamızca teslim alınmamaktadır. Faturasız iade yapılmamaktadır.
Ürünü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor?
Newbalance.com.tr’den almış olduğunuz ürünler garanti kapsamındadır. İnceleme için göndereceğiniz newbalance.com.tr’den alınan ürünler için Yurtiçi Kargo'nun aşağıdaki kodu ile ücretsiz gönderimini gerçekleştirebilirsiniz.

Yurtiçi Kargo İnceleme Kodu: 823606566
Ürünü New Balance mağazalarına iade edebilir miyim?
Sitemizden alınan ürünler New Balance mağazalarımıza iade edilememektedir ve mağazalarımızdan herhangi bir ücret iadesi yapılamamaktadır. İade işlemleri online satış birimimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.
İade ürünler hangi adrese gönderilmelidir?

İade ürünler 823606566 Yurtiçi Kargo İade Kodu ile Akse Mah. 534 Sok. No:23 Reysaş Ç13 Depo Orta Kat 41420 DGC Lojistik Çayırova / KOCAELİ adresine gönderilmelidir.



İnceleme ürünleri hangi adrese gönderilmelidir?

İnceleme ürünleri 823606566 Yurtiçi Kargo İade Kodu ile Akse Mah. 534 Sok. No:23 Reysaş Ç13 Depo Orta Kat 41420 DGC Lojistik Çayırova / KOCAELİ adresine gönderilmelidir.