Siparişiniz faturalandırılmadıysa iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek için ” Siparişlerim “ bölümünden iptal etmek istediğin siparişi seç “ Sipariş İptal ” butonuna tıkla ve “ İptal Nedeni “ seçerek işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Eğer siparişin faturalandıysa ve kargoya verildiyse iptal seçeneği aktik olmayacaktır. Ürün, tarafınıza ulaştıktan sonra iade talebi oluşturularak gönderebilirsiniz.
newbalance.com.tr’den satın
almış olduğunuz ürün/ürünler için değişim yapılamamaktadır. Satın almış
olduğunuz ürünü iade edebilir, sahip olmak istediğiniz yeni bir ürün/ürünler
için tekrardan sipariş oluşturabilirsiniz.
Tüketici Kanunu’ndaki, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” maddesine
göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) gündür.
www.newbalance.com.tr
adresinden satın aldığınız ürün/ürünlerin iadesi için önce “Hesabım” sekmesinde
ilgili siparişinizi seçerek iade adımlarını takip edebilirsiniz.
İade Adımları
1-
“ Hesabım “ bölümünden “ Siparişlerim’ e tıklayın.
2-
“ Siparişlerim “ bölümünden ilgili siparişin ‘’
Sipariş Detay ‘‘ butonuna tıklayarak siparişin detaylarını görüntüleyin.
3-
“ Sipariş İade “ butonuna tıklayarak iade
edilecek ürünün iade nedenini seçin. Birden fazla ürün satın aldıysan iade
edilecek ürünleri de seçmeniz gerekmektedir.
4-
Ekranda
çıkan iade kargo kodunu not alın.
5-
İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı
tek bir pakete koyup en yakın Yurtiçi kargo şubesine “ 823606566 ” iade müşteri
koduyla teslim edebilirsiniz.
İade işlemlerinde iade etmek istediğiniz ürünün,
ambalajının/paketinin açılmamış/ kullanılmamış, hasar görmemiş orjinalliğini
kaybetmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal
kutusu, aksesuarları ve faturası ile göndermelisiniz. Satılabilirliğini
kaybetmiş ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.
www.newbalance.com.tr yapmış olduğunuz alışverişlerinizi
mağazalarımızdan iade/değişim yapılmamaktadır.
Siparişin iptali durumunda kredi kartına yapılan iadelerin güncel
ekstrenize yansıması bankanıza göre 48-72 saati bulabilmektedir.
İade edilen ürün tarafımıza ulaştıktığı taktirde gerekli kalite
kontrol aşamasından geçtikten sonra iade işlemi başlatılmaktadır.Bu süreç
ortalama 10 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.
p> Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde 2 yıla kadar inceleme talebinde bulunabilirsiniz. Ürününüzü incelemeye gönderirken ürünü, faturası ve şikayet dilekçenizle birlikte göndermeniz gerekmektedir. Ürün inceleme işlemleriniz uzman kadromuz tarafından titizlikle yürütülmektedir. İncelemeye göndereceğiniz ürünleriniz için Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo ile gönderimi kabul edilmemektedir.
Yurtiçi Kargo için ücretsiz ürün inceleme gönderi kodumuz "823606566"'dir. İnceleme süresi 21 iş günü içerisinde sonuçlandırılmaktadır. Sonuçlandığında tarafınıza mail olarak bilgilendirme sağlanacaktır. Ürün inceleme sonucu iki şekilde olmaktadır;
İnceleme ürün/ürünleri ne zaman sonuçlanır?