İptal & İade & Değişim

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz faturalandırılmadıysa iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek için ”Siparişlerim“ bölümünden iptal etmek istediğiniz siparişi seçip “Sipariş İptal” butonuna tıkladıktan sonra “İptal Nedeni“ seçerek işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Siparişiniz faturalandırılıp kargoya verildiyse iptal seçeneği aktif olmayacaktır. Ürün size ulaştıktan sonra iade talebi oluşturarak geri gönderebilirsiniz.

Satın almış olduğum ürün/ürünleri nasıl değiştirebilirim?

newbalance.com.tr’den satın almış olduğunuz ürün/ürünler için değişim yapılamamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünü iade edebilir, sahip olmak istediğiniz yeni bir ürün/ürünler için tekrardan sipariş oluşturabilirsiniz.

İade etme süresi kaç gündür?

Tüketici Kanunu'nda yer alan 'Sebep Göstermeden Cayma Hakkı' maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.  

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

www.newbalance.com.tr adresinden satın aldığınız ürün/ürünlerin iadesi için önce “Hesabım” sekmesinde ilgili siparişinizi seçerek iade adımlarını takip edebilirsiniz. 

İade Adımları

1-     “ Hesabım “ bölümünden “ Siparişlerim’ e tıklayın.

2-     “ Siparişlerim “ bölümünden ilgili siparişin ‘’ Sipariş Detay ‘‘ butonuna tıklayarak siparişin detaylarını görüntüleyin.

3-     “ Sipariş İade “ butonuna tıklayarak iade edilecek ürünün iade nedenini seçin. Birden fazla ürün satın aldıysan iade edilecek ürünleri de seçmeniz gerekmektedir.

4-      Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın.

5-     İade etmek istediğiniz ürünü seçerek Sipariş İade'ye ve iade nedenine seçerek Devam butonuna tıklayınız. Ekranda çıkacak “265672” proje kodu ve müşteri iade kodunuz ile iade etmek istediğiniz ürün paketini anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo şubelerine teslim edebilirsiniz.  

İade koşulları nelerdir?

İade işlemlerinde iade etmek istediğiniz ürünün, ambalajının/paketinin açılmamış/ kullanılmamış, hasar görmemiş orjinalliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu, aksesuarları ve faturası ile göndermelisiniz. Satılabilirliğini kaybetmiş ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.

Mağazadan iade/değişim yapabilir miyim?

www.newbalance.com.tr  yapmış olduğunuz alışverişlerinizi mağazalarımızdan iade/değişim yapılmamaktadır. 

Siparişimi iptal/iade ettim, iadesini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

Siparişin iptali durumunda kredi kartına yapılan iadelerin güncel ekstrenize yansıması bankanıza göre 48-72 saati bulabilmektedir.

İade edilen ürün tarafımıza ulaştığı taktirde gerekli kalite kontrol aşamasından geçtikten sonra iade işlemi başlatılmaktadır. Bu süreç ortalama 10 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.  

Müşteri İlişkileri

  • Ürün İnceleme

    p> Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde 2 yıla kadar inceleme talebinde bulunabilirsiniz. Ürününüzü incelemeye gönderirken ürünü, faturası ve şikayet dilekçenizle birlikte göndermeniz gerekmektedir. Ürün inceleme işlemleriniz uzman kadromuz tarafından titizlikle yürütülmektedir. İncelemeye göndereceğiniz ürünleriniz için Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo ile gönderimi kabul edilmemektedir.


    Yurtiçi Kargo için ücretsiz ürün inceleme gönderi kodumuz "823606566"'dir.


    İnceleme ürün/ürünleri ne zaman sonuçlanır?

    İnceleme süresi 21 iş günü içerisinde sonuçlandırılmaktadır. Sonuçlandığında tarafınıza mail olarak bilgilendirme sağlanacaktır.


    Ürün inceleme sonucu iki şekilde olmaktadır;

    • İnceleme ürün/ürünlerde değişim ve onarım sağlanmamakta, ürün iade koşullarına uygun görüldüğü takdirde sadece ücret iadesi yapılmaktadır.
    • Ürün iade koşullarına uygun görülmezse, ürününüzün tarafınıza geri gönderimi sağlanmaktadır. Tüketici kanunu çerçevesinde ürününüz için ikinci bir inceleme talep edebilirsiniz.