Teslimat ve Kargo

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Yurtiçi Kargo firması ile çalışıyoruz. 

Kargo ücretiniz nedir?

 Kargo ücretimiz 79.00 TL' dir. 2000 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Teslimat süreniz nedir?

newbalance.com.tr üzerinden Türkiye içerisindeki herhangi bir adrese sipariş verebilirsiniz. Siparişler iş günlerinde gönderim sağlanır. İş günleri Türkiye'de resmi tatiller dışında Pazartesi' den Cuma' yı kapsar. Saat 13:00' dan önce verilen siparişler aynı gün saat 17:00' e kadar teslim edilir. Daha geç verilen siparişler bir sonraki günü teslim edilir.

EK BİLGİLER

  • Hafta sonu verilen siparişler takip eden ilk 2 (iki) iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. 
  • Resmi tatiller sırasında siparişlerin işleme alınması ve teslim edilmesi daha uzun sürebilir.

Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?

Online shop üzerinden yurt dışına gönderim sağlıyoruz. Siparişleriniz 2-3 (iki-üç) iş günü içerisinde DHL Taşımacılık' a teslim edilir. 

EK BİLGİLER

Siparişinizin kargoya teslim edilmesi stok ve operasyonel sürece bağlı olduğundan, gecikmeler yaşanabilir.
Kargo süreci 14 (on dört) iş günüdür. 
Türkiye dışındaki adreslere teslim edilen siparişlerinizin iadesi için gönderim ve gönderi ödemesi alıcı tarafından yapılmaktadır.
Varış ülkesindeki gümrük masraf ve vergilerini alıcı karşılar.


Tahmini teslimat süreniz nedir?

Siparişleri 1-3 (bir-üç) iş günü içerisinde teslim etmeyi amaçlıyoruz, ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilir. 

Teslimatın gecikmesine neden olabilecek durumları aşağıda bulabilirsiniz.

  • Birden fazla sipariş etmiş olabilirsiniz. Stok durumuna göre, siparişin, farklı paketlerde ve farklı tarihlerde ulaşabilir.
  • Siparişin, resmi tatil dönemine denk gelmiş olabilir. 
  • Kargo firmasının operasyonel sürecine bağlı gecikmeler yaşanabilir.
  • Adres/İletişim bilgilerinin eksik ya da hatalı girilmesi durumunda siparişinizin teslimatı gecikebilir veya tarafımıza iade olarak dönebilir.

 


Siparişimi ve teslimat sürecini nasıl takip edebilirim?

" Siparişlerim " sayfasından tüm siparişlerinizi ve kargo durumlarınızı görüntüleyebilirsiniz.

Siparişlerimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerini nasıl takip edebilirim?

“ Siparişlerim ” sayfasından ilgili sipariş detay sayfasını görüntüleyip “Kargo Takip” linkine tıklayarak siparişinizin durumunuzu görebilirsiniz. 

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişinizdeki ürün/ürünler ile faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün/ürünler birbiri ile aynı değilse teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde faturanızla birlikte tarafımıza iade edebilirsiniz. Size verilen yurtiçi kargo iade kodu ile kargo ücreti ödemeden ürünü geri gönderebilirsiniz.

Adres değişikliği yapabilir miyim?

Onaylanan siparişleriniz için adres değişikliği yapılamaz. Yanlış/eksik/farklı bir adreste iseniz siparişinizi iptal edip yeni sipariş oluşturmanızı öneririz.

Farklı sorularım varsa ne yapmalıyım?

Daha fazla bilgiye ihtiyaçınız varsa, 0212 400 05 85 numaralı telefodan online shop müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunuzu iletebilirsiniz.

Pazartesi-Cuma: 09:00 – 16.30 Ya da iletisim@newbalance.com.tr mail adresinden sorularınızı iletebilirsiniz.

Müşteri İlişkileri

  • Ürün İnceleme

    p> Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde 2 yıla kadar inceleme talebinde bulunabilirsiniz. Ürününüzü incelemeye gönderirken ürünü, faturası ve şikayet dilekçenizle birlikte göndermeniz gerekmektedir. Ürün inceleme işlemleriniz uzman kadromuz tarafından titizlikle yürütülmektedir. İncelemeye göndereceğiniz ürünleriniz için Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo ile gönderimi kabul edilmemektedir.


    Yurtiçi Kargo için ücretsiz ürün inceleme gönderi kodumuz "823606566"'dir.


    İnceleme ürün/ürünleri ne zaman sonuçlanır?

    İnceleme süresi 21 iş günü içerisinde sonuçlandırılmaktadır. Sonuçlandığında tarafınıza mail olarak bilgilendirme sağlanacaktır.


    Ürün inceleme sonucu iki şekilde olmaktadır;

    • İnceleme ürün/ürünlerde değişim ve onarım sağlanmamakta, ürün iade koşullarına uygun görüldüğü takdirde sadece ücret iadesi yapılmaktadır.
    • Ürün iade koşullarına uygun görülmezse, ürününüzün tarafınıza geri gönderimi sağlanmaktadır. Tüketici kanunu çerçevesinde ürününüz için ikinci bir inceleme talep edebilirsiniz.