Conversations Amongst Us

New Balance, Chicago merkezli Joe Freshgoods markasının kurucusu ve kreatif direktörü Joe Robinson'ın, “Conversations Amongst Us” isimli iş birliğinin Kreatif Direktörü olacağını duyurdu.

New Balance ve Joe Freshgoods Black Community’i onurlandıran bir kampanyayla iş birliği ilişkilerini genişletecekler. Joe, kreatif direktör olarak, Black Community içindeki diyalogları yakalayan, bunları kültürel ve tarihi referanslarla harmanlayan ve aynı zamanda tüm ırklardan insanlar arasında yeni diyalogları teşvik ederek bu iş birliğinin arkasındaki konsepte ve ilhama liderlik edecek.


Kampanya, sözlü ve sözlü olmayan doğal sohbetlerden ve Black Community için iletişimin öneminden ilham alıyor. New Balance’ın marka elçileri olan Kawhi Leonard, Storm Reid, Gabby Thomas ve Trayvon Bromell tarafından desteklenen kampanya, insanların birbirleriyle yaptıkları konuşmalar aracılığıyla aralarında nasıl bir bağ kurduklarını göstermeyi amaçlıyor.

“Genellikle misyonum, tarihi ve kültürel referansları kullanarak kendi bakış açımdan hikayeler anlatmaktır. New Balance ile bu role adım attığımda bu ilişkimizin temelini oluşturan yerleşik bir iş birliğinin devamı oldu” diyor Joe Freshgoods'un Kreatif Direktörü Joe Robinson. “Bu proje benim için biraz farklı. Sadece bir giyim ve ayakkabı koleksiyonu değil. Bu bir zaman damgası, iletişimin ve topluluğun önemine derin bir dalış... 'Conversations Amongst Us' bir pazarlama tanıtımı yazısı değil, sadece gerçek."


New Balance, Conversations Amongst Us koleksiyonunun resmi lansmanının yanı sıra marka elçisi Storm Reid ve basketbolcu Kawhi Leonard'ın yer aldığı çok aşamalı bir kampanyayı duyurmaktan heyecan duyuyor. Koleksiyon, 2002R ve Kawhi Sig II silüetlerine odaklanıyor Bu koleksiyon için Joe Robinson, New Balance'ın ürün ekiplerinden The Black Soles ile, özellikle Yardımcı Ürün Yöneticileri ve Tasarımcıları, Jordan Johnson ve Kevin Trotman ile doğrudan iş birliği yaptı.

“Giyim artık kültürümüzün büyük bir parçası oldu, sokakları ve podyumu etkiledi. Beyaz spor ayakkabıların kadar taze olduğun bir kültür: bir zamanlar beyaz bir spor ayakkabıyı kir, çizik ve sıyrıklardan tamamen arındırmak için çalıştığımız bir kültür”, diyor Joe Robinson. “Bu sefer rengi davet ediyoruz. Kalıcı pozitiflik ve umut. Karışmış, hırpalanmış ve yıpranmış; tamamen beyaz bir ayakkabının sararması. Esneklik ve yansıma içinde durmak. Hala anlatacak bir hikayesi var. Herkesin bilmesi gereken bir hikâye. Bu koleksiyon bizim için bir sohbet başlatıcı olsun.”

New Balance, dikkatlice tasarlanmış ürünler ve Conversations Amongst Us gibi özgün olarak üretilmiş kampanyalar aracılığıyla hikâye anlatımı konusunda tutkulu yaratıcı kişilerle çalışmaya olan kararlılığını sürdürüyor. Ürün Müdürü Yardımcısı Kevin Trotman, "Bu proje için Joe Robinson ile New Balance'daki Black Soles ürün ekibiyle çalışmanın bize gerçekten güzel ve güçlü bir şey inşa etme fırsatı vereceğini biliyorduk" diyor. Conversations Amongst Us ürünleri ile siz de bu diyalogun bir parçası olun!

Özel Koleksiyonlar